Måndag

Då var en ny vecka igång, en nästan helt vanlig vecka, innan vi har prao nästa veckan.
I morgon ska vi på undomsmottagningen med klassen, så det blir lite sovmorgon.
På Tordag ska vi se någon föreställning av "Ung utan pung"
på fredag ska jag se hockey(??), Vi får biljetter av skolan och se Björklöven. Så jag som hatar hockey ska ändå dit och kolla med några kompisar, det kanske blir kul ändå.

Hur som helst. Jag har haft nackspärr sedan i morse.. Jag brukar aldrig ha det men nu kom det och gör så jäkla ont. Kan varken kolla uppåt eller åt sidorna, grymt jobbigt.. Har ont i huvudet också!

Nej nu ska jag åka till stallet. Vi hörs!

hur var starten på veckan? =)<3

Sv: Då somnade jag på bussen då..

Åkte nämligen igenom Umeå men aja :)



Björklöven kommer förlora, det kan du stå och skratta åt ;)

hihi va gör du?:*

RE: hehe :) vad gör du dÅ?




Kom ihåg mig?