God morgon!

Inte så vanligt att jag hinner skriva på morgonen. Jag ska vara på stan klockan tio och träffa resten av klassen. Ska cykla dit med några av dom och sedan gå på ungdomsmottagningen. Jag vet faktiskt inte vad vi ska göra där så det får ni veta sedan.

Jag har ju inte Mio idag så dagen (efter skolan) kommer gå åt plugg, desperate housewives och plus att jag lovade att gå förbi dagiset, som jag ska praoa på, och säga hej oc påminna dom om att jag kommer nästa vecka.
Nej nu ska jag göra mig klar för att fara om en halvtimma.

Ha det så bra!
/Elin♥

Du är bäst! Skola imorgon för mig Woho! :D

jag har massa problem med min mage, tarmar och sånt. jag har förklarat i ett inlägg lite längre ner, bland svaren från frågestunden! =))



är det bättre med nacken idag? =)<3



HIHIHI;*

hihi lyssnar på nån oknstig låt :] och är med emelie:* sjdå?




Kom ihåg mig?