Fredag.

Äntligen heelg. jag kommer ta det lugnt heela helgen för det behövs. Jag vet inte varför jag alltid ska vara så jäkla trött. Hur som helst så verkade det inte hända något kul ikväll, visst går det alltid att ragga upp några kompisar men jag har ingen lust.. Något jag verkligen vill göra är att se på Män som hatar kvinnor.. Vi har den inte hemma, finns ingen som vill åka och hyra den och att ladda hem den går inte, för mig iallafall.. Såklart att det inte funkar, det är ju jag som vill ladda hem den just nu när jag är som desperatast efter den, Klart att det inte ska funka då inte!.. Jag kanske helt enkelt ska kolla på idol,  fem minuter kvar!

Vi fick skolkatalogen idag också. vad skulle jag ha sagt med de? roligt? ja absolut med inte just nu.
Ähh jag orkar inte skriva med.
Hejdåå!



Jag älskar dig mest av allt!
Han får förresten lite vintervila nu. Skittas i en vecka eller två.

SVAR: Ne inte just nu... :(

Läs inlägg om du vill veta vf.

Själv?

hoppas jag med

hihihijooodå ;* va gör du? :)




Kom ihåg mig?