F-F-Fashion

Sitter och väntar på att tiden ska ticka liiite snabbare. Väntar på att Fashion ska börja. Det var blött att rida kan jag ju säga, det regnade småå droppar som man blev blöt och kall av.. uuursh! Ska det vara vinter så ska det vara snö och inte regn!! Men Mio var duktig idag, igår också. Mamma tar ju honom i morgon och det blir hans sista dag på "vilan" sedan sätter jag igång honom igen. Det går ju ganska snabbt eftersom att han inte har tappat någon kondis osv.

Jag har förresten inget emot att gå tillbaka till dagis i morgon. Det var suuper mysig! Jag älskar verkligen barns fantasi och deras "enkelhet" i livet. Dom kan ju ta en liten lego bit och säga att det är en verktygslåda. Jag kan inte förklara. Men man tänker verkligen tillbaka på tiden och minns hur enkelt allt var när man var liten. Skulle göra mycket för att få tillbaka det! Dom är söta iallafall!
I morgon ska jag faktiskt få följa med dom till brandstationen, det fick inte jag göra när jag var liten..

/Elin♥



Kom ihåg mig?