Åker strax

Det gick inte så bra att rida idag.. Mio gick med tjocka lager snö under hovarna som lossnade ibland men bara efter några steg hade det packas ännu mera snö. Alltså ingen lyckad ridtur. Nästa måndag får han snösulorna så tillsdess får han bara skrittas.

Nej nu måste jag packa ihop mina ridkläder.
Jag vet inte när jag kommer hem ikväll så jag skriver väl i morron annars.

nej fy.. men kanske bättre med ett stick än o bli sjuk ändå ju? =) <3



vad har du för planer för dagen?

jätte fin blogg :) !

AHAHAJA!:* den ä kul ;)

sådär mycket snö var det inte i Umeå i morse!

hihiokej =)

fin bild!



RE: jag sitter bara och kollar på tv, men klockan är mycket nu så jag borde ta och krypa ner i sängen ;)

sv: Jo tack det är bra. Idag har jag och mamma käkat tårta. Även fast det är fars dag. haha, men min pappa bor inte där jag bor, så jag har inte träffat honom. Vad har du själv gjort? :)



Gud, jag ÄLSKAR hästar! Pratade faktist med mamma förut om att jag vill rida. Vi hade hästar när jag var liten, men inte nu längre.. Saknar det <3

KRAM TILL DEJ, DU ÄR SÖT!

aw söt häst




Kom ihåg mig?