9 mars.

Första skoldagen efter lovet idag blev helt okej. Känndes skönt och träffa alla igen. Men ah det lär inte hålla så länge innan man är less igen..
Vi fick tillbaka ett no prov som jag trodde det skulle bli ig på men icket jag klarade det!. Sedan gjorde vi ett oförberett engelska prov, läsförståelse var det. Det är verkligen inget som jag är bra på, så jag ska väl vara glad om jag får G.
Annars så har det väl inte varit något speciellt idag. Nu rullar den här veckan på lite som vanligt. Sedan är det ju praoen nästa vecka.
Tycker att det var länge sedan som jag la in en låt. Så nu lägger jag in
Anna Bergdahls version av Nothing compares 2 you. 



Hon gör den så sjuuukt bra.  Nu blir det fika, tv och sova för mig. Ha en bra vecka;*

Pusss.

hon gör låten skit bra :)

Nu taggar vi praoen gumman!

du har verkat så sur på mig hela dagen ju ;/ ,




Kom ihåg mig?