7 mars.

Det går verkligen inge bra för mig idag. Det här inlägget skrev jag för flera timmar sedan, men då glömde jag spara. Så då skulle jag nyss göra klart det. Nä då blev det nått konstigt så jag fick skriva om det jag gjorde innan.. drygt!

Igår sov jag ju hos Johanna, och vi var med hennes syrra och Adam. Vi var ute och typ elda på en grillplats och gjorde annat kul.  Jag vaknade typ halv åtta, börjar bli jobbigt att jag alltid ska vakna så tidigt.. Menmen. Amanda och Johanna skulle ändå sälja aftonbladet så det gjorde inte så mycket.
När jag kom hem så la jag mig i sängen och såg på wild child, den var faktist oväntat bra. Fick mig att tycka att jag också borde börja på en "flickskola" men näe kanske inte,

Red sedan med tjejorna. Det var helt undeeerbart väder idag. typ 11 plusgradeer eller nått och varm sol, ilooooveit.
sola gjorde vi också(a) Känner att jag vill ha riktig sommar nu så att man kan sola,bada, grilla , allt det där man gör på sommaren.. ååhh NU!  jjaja, Ikväll så blev det melodifestivalen igen. Jag kanske är lite insatt i det iallafall. Innan så har jag alltid lyckats typ varit sjuk eller bara allmänt trött på lördagar och inte orkat göra nått. Men nu känns det ändå som att man vi se allt. Man måste ju hejjja lite på H.E.A.T ! eller hur? (a) , Aja ni får se lite bilder från idag. Hare bäst!


             

Pusss.

Vikken snygg ponny du har ;)

Vilken ras är han? :)



Kramkraam

J

Äre Candy Floss som stog i vännäs förut?




Kom ihåg mig?