27 mars.

Äntligen helg!
För ett tag sedan kom jag hem från Vårdcentralen. Tog en spruta, tog typ 2 min sedan for jag hem igen.
Vi slutade ju ett idag. Satt i datasalen två timmar, So och No. På Son ska vi skriva typ en novell på tusen ord som ska vara om Industriella, Franska eller Amerikanska revulotionen. Jag har Amerikanska ( vet inte varför;p)
På NOn ska vi skriva om smink, hud/hår vård. Sedan var det musik i två timmar. Då fick vi typ börja skriva en egen låt i grupp. Dock inte så serriösa låtar, hah.. Tog bussen hem efter en kort lästid.

Nu sitter jag och kollar på House, väntar på att klockan ska bli fyra så att jag kan börja dra mig till stallet. Ska träffa Johanna där och sedan blir det Hippo. Vi ska försöka göra allt lite snabbt eftersom att det ändå är fredag. Johanna ska ju sova över här också. Tror inte att jag skriver nått till inlägg i kväll. Ni får se bilder osv i morron när jag har kommit hem från yttligare en vända till Hippo. Seeeees;*

Pusss.

Måste göras om :)




Kom ihåg mig?