26 mars.

Sitter och pratar i telefon med Johanna. Vi bestämde just att vi tar in hästarna till hippo i morron, sedan sover hon här, sedan hippo igen på lördag. Ossså på lördag kväll kommer hon Amanda och deras mamma och äter här. Vikkken helg asså;d Ah det blir jätte bra!. Men nu är det torsdag, och hur kul vare att vakna upp och det första man får höra är att det är arton minus. Så det blev vinter jackan på igen.. menmen.
Vi hade bad på idrotten idag också. Gick bara bra förutom att jag inte orkade alls.. Sedan missade jag och Elvira så klart bussen på väg hem. Men som tur var så fick vi åka med våran lärare tillbaka till skolan. Sedan var man ju som lagomt trött när man skulle gå till stallet. Menmen, det var ju rätt fint väder, även om det var kallt. Mio var ganska pigg. Han gör ju inte av med all energi nu när det är så hårt på många ställen i backen. Men det får man ta.
hahh nu har jag pratat klart med Johanna. Det tog alltså en timma för mig att göra det här inlägget. Inte lätt att göra två saker samtidigt! Aja ska försöka städa lite på mitt rum nu. Hare bääst;*

Pusss.




Kom ihåg mig?