25 mars.

Kom ganska nyss upp ur badet. Det var verkligen svin kallt att rida idag, huvva. Så bad blev det när jag kom hem. shiiit vad skönt det var! Sedan blev det lermask medans jag och mammsen packade upp en beställning från hööks och börjes. Mio fick ett nytt täcke,martingal och en magplatta

Jag tror att det är det där täcket!:), sedan äre bara helt vanlig martingal och magplatta:)

Assså nu blir jag sjuuukt sur!, jag var ju hur taggad på tatuering. Har ju varit det sen i julas typ. Näää då äre minsan sexton man ska vara!? kuuuuuuuuul, ett helt jävla år kvar! Asså bilderna som jag la ut i går, var nästan bara för att bara lägga ut någon bild. Kollade massa snygga på en hemsida som ni hittar här. Men det går inte att ta bilderna där i från. Men som sagt. ett år kvar... Nu ska jag gå och sörjaaa...

Pusss.



Kom ihåg mig?