20 mars

Jahappp då var praoen slut för i år. Inte lite skönt att få sova ut.
Vi fick ju som sagt välja vilken mat vi ville idag. Jag och Elvira tog samma sak, typ toast m. pesto osv. Sedan gjorde vi bara egen sallad med typ gurka och feta ost osså en meloon! Jätte gott var det, fast ännu bättre hade det nog blivit om dom hade kunnat göra det åt oss, hhaha. Men gott var det iaf. Och aah, nu är det över. MVG+ fick vi båda två(a) inte för att jag vet om det räknas men ajaa.
När jag kom hem sedan så var  det raka vägen till stallet, där jag träffade Johanna. Vi tog in Mio och Tom till hippo där vi red lite Dressyr osv. Underlaget hemma nu är verkligen inte bra. Is,is och is!. Inte roligt alls, Hoppas sommaren kommer snart!. Vid halv elva var jag hemma från stallet och då var jag typ sugen på tv och fruksallad. Men ahaa då skulle alla här hemma sova, så då blev det ingen fruksallad. Känndes så tråkigt att sitta där själv. Men fruksallad blev det! Inte lite heller, och gott var det, i love it!
Det blir Hippo hela helgen. Idrottslyftet har ordnat så att det är bomträning i morron och lite teori innan det. Sedan på söndag är det Dressyr träning. Det blir baara bra. Mio behöver verkligen Dressyr tränas, eller inte bara han, jag också! Men hoppa det kan han!. Aja nu ska jag nog ta och klicka vidare på datorn.




Ha en bra helg;*

Pusss.




Kom ihåg mig?