16 mars.

Måndag, ny vecka. Praovecka.. (lobbyn)

Jag och Elvira var ganska tidiga, men det kommer bli så eftersom att bussarna inte går helt rätt för oss. När vi kom dit fick vi ta på oss varsinn vit skjorta och förkläde. Sedan var allt igång. Torka bord, tända ljus, servera, plocka disk och göra typ tusen mackor, eller nått. Lunchen fick vi rätt sent, men som tur var så fick vi äta gratis där så vi slapp gå till Draggen. Vi fick tomatsoppa om jag inte minns helt fel, med en macka och melon till, jätte gott!. Sedan fortsatte allt och i slutet fick vi baka chokladbollar. Inte lite heller. Typ 8 gånger den vanliga satsen. Men sedan skulle dom ju vara rätt stora också, så att det blev inte så många.
haha sedan kom en av dom som jobbade ( vi stog inne i köket själva innan )
Han: Har ni smakat av chokladbolls degen? ; )
Elvira: Fråga Elin..
jag: hahaha mmmmm....;p
hahah, Man var ju soom tvungen. Som tur var så svarade han bara med ett skratt.

Sedan kvart över fyra fick vi gå,
Så då blev det att skynda sig hem för att hinna rida innan hovslagaren skulle komma. Han var redan där när jag kom vid fem. Men då tog han Tom och Jerry först. Så jag red lite snabbt på ridbanan. Sedan kom mamma dit och mockade och gjorde allt så jag kunde komma hem någon gång:),  Är iaf heeelt slut nu. Höll nästan på att somna på bussen hem från stan. Det var mycket jobbigare än vad jag trodde.   ajaa, nu blir det lite tv och sedan isäng.
Hare bäääst;*





Lunchen som vi fick!


Nu blev ni allt sugna?, hehh. Det var inte lite jobbigt att se allt gott som fanns däär. man ville ha allt!

Pusss.
ida

ahha, jagfvet, det tailade :]




Kom ihåg mig?