1 mars

Idag är det 1 mars vilket jag upptäckte nyss..

Igår kom jag till hippo vid halv tre. Mamma var sjukvårdare, och jag hjälpte till med att bygga banan osv. Men när efter ett tag så fick jag ont i huvet, hungrig,trött osv. så mamma skjutsade hem mig. Så det blev hamburgare och melodifestivalen. Men nu är det så här att jag har feber och mår inte bra alls. så tack för att jag fick bli sjuk på lovet.....
Hoppas att det inte håller allt för länge, för det är tänkt att jag ska åka till Mickels i morron och stanna där till onsdag. Min mormor&morfar bor där och även min morbror och hans tjej, som har en sjukt snygg tre årig hingst. Så jag hoppas verkligen att det här ska gå över. Jag och Johanna och kanske någon fler ska också ha en myyskväll med tacos osv..

aja nog om det. Idag ska jag bara försöka ta det lungt. Men jag måste ändå rida lille Mio. Tur att min snälla mamma har mockat och gjort klart allt i stallet! :) Sedan måste jag packa för mickels också om jag nu blir lite friskare.
Aja hoppas ni andra får ett suuuper bra lov!. eller alla kanske inte har det? Nu ska jag gå ner och äta frukost.

Pusss.
ida

jag kan visa dig om du kommer hit ngn gång ;*




Kom ihåg mig?