Söndag.

Går kvällen var chill. Vi var några stycken som satt vid älven och grillade. Det var riktigt kallt ute men eftersom att vi hade eld blev det lite varmare.
Jag klev upp nio i morse, var riktigt trött men jag vägrade somna om! Klev ist upp och god frukost. Nu sitter jag här vid datorn och vet inte riktigt vad jag ska göra. Funderar om jag ska ta Mio till hippo eller bara rida hemma. Om det börjar regna far jag och rider inne på hippo. Om någon också ska rida idag på hippo kanske jag åker dit och rider i skogen. Det skulle behövas. Mio vill spriiiinga! Igår var han jätte pigg, och jag red ändå inte lugnt dagen innan. Dessutom red jag själv men aja, i just love it!  Vi har ju rätt begränsat utrymme att rida på. Antingen åkern brevid stallet som mer blir som en ridbana. Eller så far jag iväg till ett ställe som kallas granhäcken typ. Då blir det mycket skritt dit och sedan är det typ en stor gräs plan som även har en fotbollsplan. Det är ett bra ställe att galoppera på men man vill ju hellre rida i skogen då:). Hur som helst, jag får se hur jag ska göra. Men jag far hur som helst och rider när jag har ätit lunch:)

Jason Mraz- im yours



Åhh vad jag vill ha sommar nu.. Man blir sjukt taggad på sommar av den här låten.
Undra vad som blir årets sommar låt?

svennebanan:]

sv; Okej :)

Jag svarar på kommentarer :D

sv; Hihi :D

Vad ska du göra i veckan? :)




Kom ihåg mig?