SKOLAVSLUTNING!

Har just tvättat bort sminket och hoppat ner i sängen. Det har varit en jätte bra kväll.
Dock började dagen inte bra alls. Jag glömde min mobil någonstans, vet inte vart. Då skulle så klart nån idiot sno den..
Så aah jag har ingen mobil. ( nu vet ni varför ni inte får tag på mig) Det går att nå mig på hem telefonen och ibland ett mobil nummer, lånar min brors telefon när jag behöver och kan, men nummret skriver jag såklart inte här :)
Så min dag började alltså inte bra alls. Jag skulle kunna fixa så att jag får ett nytt SIM kort med samma nummer och med mina pengar på, OM jag hittade papperet med phuk koden, tror ni jag hittar det, näe.. Så man kan säga att det var på väg att förstöra min dag.
Men senare på kvällen, vid halv nio for jag till stan och träffade Johanna, Sakka. Det var dom jag gick med hela kvällen. Men sedan var det massor med folk som kom och gick, så vi var aldrig ensamma! =)
Det var massor med bra musik, både på scenen och i "party tältet" Så jaa man kan säga att det blev helt lyckat.  Det vart riktigt varmt och blött av regnet. Ganska härligt ändå! Dock inte så mycket folk, kanske beror på vädret. Lite synd tycker jag men det var kul ändå! Har så klart haft med mig kameran idag, men såklart skulle batterierna ta slut senare så det blev inte så många bilder..


Vi öppnade betygen tillsammans, Mona och Johanna på bilderna.

<Johanna och Mona
Bilden i mitten är det, Mona,Dane, Jag och Johanna. Valle (johannas hund) var också fin idag!>

Jag och Johanna körde det här, som jag inte vet riktigt vad det är; hhe. Men vi satt typ fast i en gummigrej
och skulle sedan ta pinnarna en bit bort. det var inte lätt.. jobbigt var det också!

Det känns inte som sommarlov.. det regnade ju ute idag och jaa, inte riktig sommar känsla. Men det kommer!
Nu ska jag hoppa i säng och ta en låång sovmorron! Vi hörs senare i morron. Puss!

sv; Va? :p haha

Hoppas verkligen det blir bättre väder :O



sv; Hahah okej :D




Kom ihåg mig?