sjukhuset.

For till Mio tidigt i morse för att sedan fara till Sjukhuset. Det var jag, Johanna och Emil som åkte dit för att hälsa på Niklas. Det tog nästan två timmar innan vi hittade honom! Ingen visste riktigt vart han låg och några sa att han blev opererad och fick sedan åka hem. När vi sedan gick tillbaka till barn 2 ( där vi började) så frågade vi igen om hon kunde kolla vart han va, till slut fick vi fram att han låg på andra sidan korridoren.. Tur iaf att vi hitade honom, det verkade inte roligt alls att ligga i en säng och typ se på tv hela tiden.
Jag och Johanna tog iaf sedan bussen till stan sedan och kollade på lite kläder osv vi åt även macka på subway. Köpte dock inga kläder. Ska till stan i morron med farmor och shoppa, sedan kommer jag gå ett tag på stan med Johanna. Men en Mp3 köpte jag. Ingen speciell alls, men jag klarar inte att springa / gå utan musik. Så jag köpte mig en för 234 kr på Clas Ohlson. Nu ska jag uuutt.
Ha en fortsatt bra vecka. Pusssar;*


sv; Den blev jättefin! :D

hehe! låter som en trevlig dag! hehe tur ni hittade honom till slut ;D

äre Fe eller Fo som är på sjukan ;)? och varför...?

vad hade hänt med honom ?:)




Kom ihåg mig?