sista dagen hemma.

Det blev en trevlig kväll. Vi började med att åka och köpa glass och jordbubbar innan vi sedan åkte till baggböle och åt det. Gott var det! Solen var fortfarande var och jaa, riktig sommar kväll! Vi for sedan till grubbe och träffade lite fler och typ gjorde inget speciellt. Det var rätt trevligt fast att man blev uppäten av myggen.

Ska snart gå isäng. Ska bara packa klart det sista. Ska upp tidigt i morgon för att åka på ATG med Mio innan vi far. Jag kommer inte hinna uppdatera nånting mer innan jag kommer hem, alltså på söndag.
Hoppas ni får en bra helg. Jag kommer hoppas på bra väder hela helgen så att jag kan bada osv. Vi hööres.
Pusssåkram(L)

fintfint med mej också! ;D

ahaja najjs:)

får se;p

härligt! ha en underbar helg nu!

sv: Godmorgon, allt bra idag? hihi :q

sv; Okej, vad härligt :)

Jag svarar på kommentarer :D

Allt bra?



Röstar gärna på mig här http://metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.10272656#kommentera (A) Jag är nummer 7. Det hade varit jätte snällt! :D




Kom ihåg mig?