Piteå!

Hej igen!
Min helg blev faktiskt överförväntan, för att ha varit där med familjen. Att det var nästan lika varmt som i Turkiet gjorde ju hela helgen helt underbar!
I fredags så började vi dagen med att åka till ATG med Mio. Han har inte varit riktigt som han brukar, så där fick dom kolla upp hans ben. Som jag trode så var han inte riktigt fräch heller så att han kommer nu få en inte allt för lång sommar vila. Känns jätte jobbigt eftersom att jag missar hela tävlings säsongen. Men han kommer att bli bra iaf, och det är huvudsaken!
Efter det for vi hem en stund, packade ihop osv, och for sedan iväg till Pite. Det tog ett tag innan vi hittade till stället vi skulle bo på, men när vi kom fram ställde vi in alla väskor och packade upp lite. Klockan var då typ sex - sju om jag inte minns helt fel och sverige matchen började. Jag var hunrig som jag vet inte vad och ville inte göra något annat än att äta. Medan dom andra skulle se matchen som hade börjat. Nån gång vid åtta kunde dom tillslut släppa tvn så att vi kunde åka vidare till stan för att äta. Vi tog första bästa stället och beställde pizzor. Det tog så klart ett tag då några av pizzorna kom, och jag tog en och började äta. Efter att bara ha ätit lite av den så upptäckte pappa att det var hans pizza som jag tuggade på, så då fick jag forstätta att vänta.. Senare kommer dom ut med en pizza som jag trodde var min och åter igen tog och började äta på. Den här gången hann jag inte långt innan jag insåg att det var räkor och fisk (ursch) i den inbakade pizzan. Klockan blev nästan halv tio innan jag tillslut kunde äta på min pizza. Såå kan det gå!
Stan var sedan kvällsöppet till klockan tolv. Så det blev att kolla in lite affärer! Blev dock bara ett par skor att springa i, och två stycken bhar.

På lördagen var det fortfarande bra väder. Klev upp vid halv tio och gick ut och åt god frukost. Vi for sedan iväg till Pitehavsbad och badade i havet. Det var faktiskt varmare i vattnet än vad jag trodde att det skulle vara. Men vid tre (eller vad klockan nu var) så kom det moln, så fick gick faktiskt in och badade. Mest egentligen för att få duscha i frächa duschar och basta.
Senare på kvällen så spelade vi kubb osv. Hade sjukt tråkigt och fick typ ånges/ stress anfall över att jag inte var ute med kompisar. Hoppade i säng rätt tidigt den kvällen.

Nu idag (Söndag) så klev vi upp rätt tidigt igen. Vi packade ihop och städade på rummet, åt frukost och for sedan till havsbadet igen. Strålade sol, inga moln. Dock blåste det lite grann och vattnet var iskallt. Men sola kunde man, shit så härligt det var. Lite bränna har man nog allt fått! Låg på stranden tills vi sedan åkte hemmåt.
Sedan ikväll for jag ut och var med några kompisar, även fast att  jag egentligen ville sova. Var bara tvungen, det känndes så fel att vara inne. Men nu ska jag sova. I morgon blir "sista dagen hemma" igen, på tisdag morron åker jag till Sundsvall och ska träffa Johanna. Blir där till fredag eller lördagmorron. Men vi hörs i morron.
PUSSÅKRAM

ps. blev inte så mkt bilder från helgen. Finns det några värda så lägger jag ut dom i morron.

solsolsol! :D

sv: Godmorgon, ehehe! allt bra idagrå?

åh du verkar haft en underbar helg ju! själv har jag jobbat :S hehe!

sv; Okej, jag meddelar dig sen när jag har valt ut dom som går vidare :)



Rösta gärna på mig här: http://metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.10272656 (A)

Jag är nr 7. Det hade varit jätte snällt! :D

Finalisterna i min veckans blogg tävling har nu kommit upp, gå in och kolla om du är en av dom! :)

sv: varit på stranden hela dan,hehe fett varmt! :o




Kom ihåg mig?