Onsdag.

Nu i kväll for faktiskt alla molnen bort. Eller jaa dom försvann när jag hade duschat (såklart, allt för att jävlas med mig..) Då kom Emil och Nicke, som just kommit hem från sjukan, hit och hämtade mig. Vi gjorde inte mycket alls, utan for mest runt. Sedan gjorde jag middag, gjorde mig iordning och for sedan ut och var med massa andra. Bland annat Johanna, som hade sin sista kväll här i Umeå, hon åker till Sundsvall i morgon.. Men om allt blir som vi vill o hoppas på, så ska jag ner till henne typ på tisdag och vara där några dagar. Sedan typ den tionde juli så kommer hon och bor hos mig en eller två dagar. Sedan följer hon med mig till Lycksele innan hon sedan åker tillbaka. Åttonde augusti kommer hon sedan hem igen.. dumma unge! kommer sakna dig varje dag, hela tiden..

Jag åker förresten till Piteå i helgen. Åker på fredag och kommer hem på söndag, det blir alltså inte så länge.
Shit, nu måste jag hoppa i sängen, ska upp halv nio i morgon och skicka iväg bror min till skolan. Sedan hoppas jag på bra väder så att man kanske kan bada, men så lär det inte bli.. det blir aldrig som jag vill.

God natt o sov så gott! ;*



Du är bäst!;*

härligt! min har vart kanon den med..hoppas på sol imån så man får bli lite brun! söt bild!

sv:idag ska jag vara m en kompis! hehe :) durå ?

va härligt, här med;) åh va skönt..själv ska man städa haha

fin blogg, ska vi lägga till varann på bloglovin kanske?=)

sv: godmorgon! ihhi, allt bra idagrå? :>

sv; Samma här :D

Vad gör du? :)

sv:hehe okeej! :)

tack, lägga till varann på bloglovin?=)

sv: bara fint här, vad händer idag?

kul att du anmälde dej ;)

hur äre då? :D




Kom ihåg mig?