Måndag

Började morgonen med att åka och flytta Mio från sommarhagen till vinterhagen. Vi håller ju på att vänja in honom på gräs. På tal om han, så var har rätt pigg idag! Det blev ju inte så ordetligt ridet i helgen pga värmen.

Vi hade recensionsprovet idag. Det gick inte så himla bra.. Satt dessutom tjugo minuter extra än vad man skulle. Jag for då från skolan tjugo i fyra.. Men jag kunde ju inte bara sluta! Men som sagt det gick inte så bra, skrev nog för mycket och för onödigt fakta om själva handligen. Boken som jag läste var ju "För bra för att dö" skriven av Christina Walhdén och jah verkligen älskar hennes böcker! Jag har läst flera av dom, men några som jag vet att jag inte har läst är Cell grön, klaras hemlighet.  Nån som har läst någon bok skriven av henne? Vilken och vad tyckte ni om den/dom?
Vad jag vet så har vi gjort klart alla proven nu, så jag hoppas att det stämmer! Men just nu har jag ju inga så det känns otroligt skönt att slippa mer plugg!

Nu ska jag ta och sooova. PUSSSSSSS



Kom ihåg mig?