Dumma väder!

Asså jag kan verkligen inte förstå hur det kan vara så att förra helgen var det stålande sol och rikltigt badväder, idag har det regnat och haglat!!, huuur? Jag blir så otroligt less, jah vill ju ha sommar nu! Aja, det blev alltså riktigt kallt att rida idag så jag hoppade i ett varmt bad när jag kom hem. Låg där tills nu, typ fyrtio minuter. riktigt skönt! 

Jag vet ju att jag inte skrev igår, jag hade ingenlust att skriva ett jätte ointressant inlägg om skolan stallet.. men därimot i går kväll var vi typ tio pers som var hemma hos Dane. Vi kollade lite film osånt. Sedan var vi sex stycken som sov över där, bland annat Johanna och Mona. Jag sov dock grymt oskönt och har nu väldigt ont i ryggen. Men sånt får man ta, right? Ikväll får jag se vad som händer. Just nu skulle det kännas skönt att bara vara hemma, men det brukar inte hålla så jag får se vad som händer.



Kom ihåg mig?