30 Jan

Filmen var helt okej!, Jag har ju som sagt läst boken och därför så måste jag säga att minst en viktig scen var borttagen. T ex , Boken heter ju "I taket lyser stjärnorna" och i boken så har huvudrollen,Jenna, Stjärnor i taket och där sitter även en dikt där det står Om du dör mamma, då tar jag livet av mig Men det var inte med i filmen och det tycker jag var en viktig detalj och borde vara med eftersom attfilmen heter som den gör. Men istället så hade hon lappen i fickan och inga stjärnor alls i taket.
Annars var filmen helt okej. Nog för att slutet också var ändrat ganska mycket, fast det blev ju ett bättre slut!
Jaja, hur som helst så var det en värd film att se. :) Tänkte lägga in trailern nu också, tycker att ni borde se den, Har man inte läst boken så blir det ju en helt annan sak också, :) 



Pusss.



Kom ihåg mig?