29 Jan.

Usch vilken dag!. ingen ork alls för skolan så inget alls blev gjort. Torsdagarna är verkligen värst!
Mina ben är dessutom döda. i tisdag gick jag en promis typ två - två och en halv timma, fråga inte varför?
Sedan igår så gick jag som vanligt hem från skolan sedan till och från stallet!, samma sak idag, plus att jag gick med Mio ca 45min . Så i morgon blir det nog att ta bussen!.
När jag kom hem hade pappa gjort pannkaka. Så det blev de med grädde och jordgubbs sylt. Inte dåligt gott!.

Muffinsarna som jag och Elvira gjorde igår (E&E´s kladdmuffe, som är vårat namn för dom) måste ni prova baka
receptet hittar ni här , suuuper goda!
Ska ta och trycka i mig en macka nu,
Pusss.

han hade typ hovbroskförbening, osså typ utslitna haser jag vet inte blandar säkert ihop massa :P




Kom ihåg mig?