28 Jan.

Idag på Hkk´n gjorde jag och Elvira  verkligen kladdiga muffins. sjukt goda vill jag lova! Kunde inte ta kort på dom eller ngt. Mobilen råkade stanna hemma! riiiktigt jobbigt! Hade dessutom lovat att föraöver en låt till mobilen som vi ska sjunga på musiken, men då gick ju inte det. Men mobilen blev inte det ända jag glömde hemma. När jag kom hem från stallet så hade jag nycklarna inne i huset och ingen var hemma. Tur att pappa inte var så jätte långt borta för efter en kvart var han hemma så att jag kunde komma in! :).
När jag sedan hade ätit och duschat blev det lite plugg. Det vart inget på skolan för att klockan två skulle jag fara och ta spruta... ;/ inte skönt alls vill jag lova!, Fick ju sluta lite tidigare än dom andra, men då missade jag timmen för plugg så jag fick ta hem igen. Men denna gång blev det rätt böcker.
Nu ska jag ta och hoppa isäng. Måste fara med brormin till skolan i morron för pappa ska tydligen fara och lämna in bilen klockan sju. Så i morgon blir det att kliva upp sex om jag ska hinna med mig själv. Vi ser väl hur lång tid det tar att ta sig upp. Brukar ju kunna ligga ett bra tag innan jag ta mig upp ur den varma sängen. har det bääst!;*

Pusss. 

Japp, gick inge bra!




Kom ihåg mig?