27 Jan

Asså hur ska jag kunna försöka visa att jag verkligen vill lyckas med skolan när jag alltid ska glömma böckerna?. Eller jag glömmde dom inte idag utan jag tog fel!!. Snälla, Någon som vet något bra sätt att komma ihåg allt det tråkiga!?
Jaajaa. Det går inte att göra något åt nu, tror dessutom att det är ganska lungt, det var ingen jätte viktig läxa. Vi har ändå en timme till att plugga vad vi vill på i morgon så jag får försöka hinna då :).

I kväll blir det tidig kväll för min del. Just nu har jag bara  ont i huvet och tror att jag håller på att bli förkyld igen. (Var det innan jul också) Nog för att det inte passar så bra just nu, så jag  hoppas att jag bara sitter och nyser av någon annan andledning.. 

Veckans artist/grupp: Three days grace.
Dom har sjuuuukt många bra låtar. Men jag lägger bara ut en! :)



Pusss.

Åhh han skulle röntgas tre, å hon har inte hört av sig än ;O




Kom ihåg mig?