19 Jan

Åter igen Måndag. Det känns som att tiden bara rinner iväg men jag står stilla. Dagarna blir så himla lika tackvare skolan och ponnyn. Men jag ska då verkligen inte sälja hästen för det. Skulle vilja åka på stan någon dag också. Men det går bara på helgerna fast då händer alltid något annat. Jaja jag kanske får skylla mig själv lite också men man skulle vilja hinna med lite annat också. Nog om det, fick FRIDA idag. Gillar verkligen den tidningen. Inte bara dom snygga killar utan mode, skvaller, sminka och Hälsa & träning osvosv. stort plus på den! Ska även kolla lite på CSI NY om jag inte glömmer bort det.
Imorron efter skolan ska jag nog åka till Johanna igen. Men jag får se, tror jag har en del läxa att göra även om vi hade tänkt plugga lite mer matte, men jag tror inte vi behöver det för vi gjorde klart det mesta i går!:)
Pusss.




Kom ihåg mig?