18 Jan.

Ganska lugn kväll. Typ skönt ändå. Det känns hela tiden som jag skyndar mig hela dagarna. Vill inte säga att jag stressar för det är inte riktigt sant. Men alltid är det något man ska skynda sig till eller med.
Jag och brormin Såg iallafall först på spiderwick. Sedan såg jag What happens in vegas. Skit bra film!
Det blir sovmorron för min del inatt. Har varit jätte trött hela veckan i skolan. Har inte klarat av att läsa på lästiden. Håller bara på att somna. Men ingen läxa hitills. Men i morron så ska jag till Johanna och plugga lite matte. Kanske sa att jag ligger typ åtta sidor efter?. Inte bra alls. måste verkligen skärpa mig!.
I morron är det ju söndag. Vilket innebär att jag måste städa också. Men jag ska vara i stallet senast tolv. Kan nog sova till halv tio hoppas jag. det är ändå ganska länge om jag hoppar isäng nu. Måste verkligen vila ut!. 
Pusss.



Kom ihåg mig?