17 Jan.

Hejj alla!:)
Jag åt just en super god pizza som pappa gjorde. Magen tror jag spricker snart! Det blir att vara hemma i kväll med brosan. Vi ska typ se filmer och äta godis. det blir nog mysigt! :)
Klev upp 8 i morse och for med mammsen och körde Yoga 90min. Det var verkligen inte roligt. Övningarna gjorde ont och jag kunde verkligen inte slappna av som man ska. Desutom gjorde man varje övning 2-5 minuter. Så aldrig mer säger jag bara! Efter det for jag hem en snabbis och åt lite lunch och bytte om. Sedan åkte jag vidare till stallet. For ut och red med Johanna och Amanda. Det var jätte roligt. Vi har ju kommit på att vi göra en oseriös film. ahahha, kanske att den kommer ut hit sedan, man vet ju aldrig ;) eller så sitter vi bara och skrattar åt den själva, hah;p

Mio var lite små galen idag! han hade väl lite överskotts energi efter som att han fick stå igår.

Från ingenstans. Pappa köpte två skivor idag. The killers och Killswitch engage. Måste lyssna på dom sedan. tror att båda skivorna kan vara jätte bra!:) Måste he in dom på datorn nu med en gång medans jag kommer ihåg det!
Pusss.

jaa :)




Kom ihåg mig?