16 Jan.

Kom just hem från stallet. Skulle skynda mig hem till datorn för att Robin som skulle vara med i radion i borås, så man kunde tydligen hitta det på datorn. Men då skulle jag ju såklart inte få det att funka!?, Kanske att man kan hitta klippet sedan!:)
Hoppade över att rida Mio idag. 22 grader är grymt kallt!  Man sitter ju ganska stilla när man rider så det blir ju jätte kallt! Men ändå hörde jag att det var 37 grader  i åsele tror jag dom sa. Det är verkligen helt galet!!.
Hade tänkt att ta hem matte boken idag så att jag kunde plugga lite i helgen men neppp den glömde jag! Men jag åker hem till Johanna på söndag så har ju hon matte bok. så då fixar det sig iallafall, tur de! :)

Ikväll så ska jag antingen gå på bio med Elvira och Isa och se I taket lyser stjärnorna. Eller så ska jag vara med Johanna så jag får se hur det blir med den saken. Nu tror jag att jag ska ta ett varmt bad. härligt kan jag lova!.
Pusss.



Kom ihåg mig?