13 Jan.

Riktigt skönt var det med en dusch. Måste säga att det var rätt jobbigt med träningen! Det var en blandning mellan pilates, yoga och Tha chi eller vare hette, haha! Nästa pass blir då på torsdag då vi kör Body pump och kanske ett annat pass innan beroende på om jag hinner eller inte. Nu ska jag gå ner och äta något är jätte hungrig. Sedan ska jag ta och hoppa isäng, och kanske läsa ut min bok. Läser "Mio, min Mio" det är såå himla söt och ändå typ läskig, (a) Men annars till en mer seriös bok läser jag "So much to tell you" som handlar om en tjej som skriver i en dagbok som hon fick av sin lärare. Den här flickan pratar inte med någon alls, men skriver vad hon tycker och tänker om alla.
Jag har inte läst så mycket av den ännu, men den är ju på engelska och vilket jag inte är särskilt bra på. Men jag ska icket ge upp. Ska ändå läsa den på svenska sedan! :)
Nej nu ska jag gå ner och äta på riktigt.
Pusss.

HAHA, jamen vafan, jag får häärda ;D




Kom ihåg mig?