13 april.

Hej alla glada!
Jag är glad idag av ingen speciell anledning!. For in med Mio till hippo och hoppade lite. Gick hyffsat bra. Tränade lite snäva och raka väger på hinder. Det är ju så att jag ska tävla för första gången i år på Lördag. En Lb på surf. Nu fattar ni ointresserade ingenting va?. Surf är iaf stället jag ska tävla på ( södra umeå ryttarförening) Lb är klassen jag tävlar, som är 90 cm för Mio. Nu vet ni!, Jag hörde nyss av mor min att första start är klockan åtta på morronen, med då tävlar jag i andra klassen:), Aja nog om det. Jag är sjuukt taggad iaf!

Idag tror jag att jag hann ligga på våran baksida i kanske trettio minuter innan solen försvann på framsidan. Såå underbart varmt det var idag. I looove it. Nu ska jag springa ner och äta, kanske ska jag vara med Johanna ikväll. Men jag får seee, annars har jag två filmer jag måste se.

Pusss.

svar TACK!



//Fredrik Frisören

http://www.fredrikfredrik.webblogg.se

Sv: hehe okej =) Jag gillar mest cola zero




Kom ihåg mig?