Nytt år!

Hej igen!
Finns faktiskt inte alltid så mycket lust att gå in här längre. Men ibland så.
 
Julen var lugn och skön som vanligt. Mycket mat, godis, kramar, osv. Helt underbart också att jag äntligen fick pynta vår egna lägenhet lite. Sååå mysigt! Nyår var också bra. Vi åt middag med Tomas familj och firade sedan tolvslaget hos några kompisar. 
 
Nyårsdagen började på Hippo under förmiddagen. Såå skönt att äntligen få ridhuset för sig själv. Vi har haft en del dagar med mycket folk och de blir mer miljöträning då än verkligen arbete. Så nu fick vi äntligen till ett bra dressyrpass. Han har varit lite för pigg de gånger vi ska skutta men imorgon börjar vi en två-dagars för Erik Berggren. Kanske får ur lite extra energi då och får lite extra knep för hur jag ska hantera de. Sen hoppas jag att han skippar just momenten där han testar min balans..hehe!
 
 



Kom ihåg mig?