onsdag

 
I lördags var jag ledig och drog då in bulan till hippo för lite markarbete. Fick bra hjälp från backen och det kändes rätt bra! For sedan ut med pappsen på en 25km runda. Som vanligt är jag heelt slut efter långpass. Får frossa och mår rätt pissigt en stund. Helt blå om läpparna var jag också tydligen. Men med en timmes sömn och färdig, god middag var jag back on track. Det bästa var att jag faktiskt inte fick några känningar i knäet denna gång. Inte ens efteråt. Så det känns toppen! Nu är det bara ett enda långpass kvar innan maran. 30 km är tanken då. Sen kan jag inte göra så mycket mer. 
 
hoppträningen igår gick bra. Vi hade markarbete i form av trav och galopp jobb. Serpentinbågar, linjer och skutt på liten volt. Svårt men roligt. Bulan är fortfarande lite bitig i högersidan men vi börjar komma loss från de. Känns de som iallafall! Kändes iallafall bra som uppladdning då vi ska på Pay & Jump imorgon. Kommer förmodligen bli Bulans största prövning någonsin. Liten framridning/hoppning med en heldel räcerponnysar. Dessutom utomhus, vilket vi inte varit iår (hoppat alltså). Men de ska bli väldigt roligt iallafall och som vanligt hoppas jag på en avslappnad och kvick häst.



Kom ihåg mig?