Helgen.

Att vara ledig just denna helg fredag till söndag var verkligen guldvärt. Helgen har bjudit på strålande sol. Så jag inledde fredagen med 10km löpning och stallet. Därefter städade jag lägenheten innan Anna och Emma kom över på ost, kex och vin. Väldigt trevligt var det, lite för trevligt kanske. Inte helt optimalt att sedan kliva upp kl 06 för att fara till Hippo och hoppa samt riva boxar. Men jag får tacka solen för energin den gav. For sedan hem vid 14 och då beställde jag en pizza innan jag la mig och sov en timma. Sen upp igen för dusch innan vi skulle ha överraskningsfest för min farbror på Olearys. Så vi käkade middag, bowlade och hade de trevligt. På söndagen tog jag och Tomas sovmorgon ihop. Minns faktiskt inte när vi gjorde de senast. Så klev vi upp, åt frukost och sedan lärde Tomas mig att byta däck. Jag vet.. pinsamt! Men är man curlad så är man. Nu var jag dock envis och sa att jag minsann skulle få prova och så jävla svårt är de ju inte. Mötte sedan upp några URFare för att pärla armband för Ung Cancer. Väldigt trevlig arangemang med kaffe och pyssel. Att de dessutom är för en god sak gör ju inte saken sämre. Sedan direkt till stallet för att rasta min spralligapålle innan middag, film och glass med Tomas. En höjdar helg med andra ord!



L



Kom ihåg mig?