Torsdag

 
Vet inte om jag sagt det men på onsdagkvällar kommer jag, ett tag framöver, hänga med Runacademy på på deras löparkvällar. Första passet bestod av en timmes löpteknink och lite styka. I fortsättningen kommer jag få lära mig alla möjliga olika pass och jag är riktigt taggad! Man blir så lycklig av så många glada själar, alltid så färgglada, duktiga tränare och alla vill samma sak och de gör mig ännu mer peppad. Höstern/vintern är räddad och jag ser så mycket framemot att lära mig mer!
 
Idag däremot väntade ett besök på Iksu för massage terapi. Har några muskelknutar/spänningar i ryggen/nacken vilket har orsakat huvudvärk osv. Visade sig dock att de var "värre" än jag trodde så jag måste visst tillbaka nästa vecka. Å det var inte direkt skön massage, hehe! Men framförallt behöver jag stärka rygg och strecha mera! Har varit för dålig på de, framförallt efter ridpass. Är man så stel som mig får man fasen inte slarva. Skärpa mig nu, ja! 



Kom ihåg mig?