Onsdag

 
Igår följde Johanna med till stallet och red Bulan. Hon fick träna lite förvänd galopp på honom och de gick riktigt bra. Hon kunde hjälpa honom att förstå och få honom att orka betydligt bättre än vad jag kan. Det var väldigt roligt att se och de är en fröjd att se henne rida honom. Jag har nämligen (shit nu säger jag detta) men anmält mig till min LA debut i dressyr.. Ja shit, ni hörde rätt! Jag missade att hinna med att anmäla mig till LBn och känner väl skitsamma. Det är alldelens för svårt för oss men det värsta som kan hända är att... vi kommer sist! Och var är de jobbiga med det? Jag anser att jag lär mig med på att försöka än att skita i att starta alls. Så det så. I programmet ingår, bakdelsvändningar, skänkelvikningar i trav, små volter i galopp, förvändgalopp, ryggningar och galoppökning. Just nu känner jag att målet är att komma ihåg banan. hehe!
 
Som tur är så har vi en banträning nästa helg och sedan är de två veckor kvar till tävlingen. Har inte ens vågar berätta min plan för Lena än men jag får prata med henne om de på träningen på torsdag, 
 
 



Kom ihåg mig?