helg i toppklass!

Denna helg var den första sedan semestern med noll planer. Inget jobb, inga träningar, inga tävlingar eller annat. Nog för att de också är himla kul men i helgen behövdes andra typer av planer.  I fredags jobbade jag 10-19 och sedan for vi på middag och mamma och pappa. Vi fick, som vanligt, supergod mat, snacka skit och så såg vi idol. Väldigt trevligt!
 
På lördagen ringde klockan vid sju så for jag och släppte ut hästarna. Bulan fick sig ett kortare pass på ridbanan. Så jag blev inte i stallet allt för länge. Rullade sedan hem för lunch och dusch när mobilen plingade. Visade sig att min kusin hade innebandy match i Obbola så jag prommenerade dit och kollade. Jättekul att se, dessutom vann dom! Hann precis se klart så rullade jag till stan för en heldag/kväll med Johanna. Vi gick runt på stan, tog en fika och ja vi for en sväng till stallet och tog in hennes häst osv. Därefter tillbaka till stan. Löningslördag och skoternsdag resulterade dock i många fulla restauranger så vi slutade upp på Vezzo. Men inge fel med det för dom bjuder alltid på god mat. Denna gång provade jag SMpizzan. Svingod! 
 
Kvällen slutade inte där. Johanna åkte iväg och skulle jobba natt så jag for och hämtade min bil hos mamma och pappa, lagom till att dom tog fram efterrätten. Sedan for jag och hämtade upp Tomas för att åka hem till några grannar en stund. Super trevligt och galet vad man hinner med mycket roliga saker när man är uppe i tid!
 
På söndagen ringde klockan 8 med en timme plus, såå skönt! Då plingade mamma som sa att hon kunde skjutsa till Hippo. Så jag skyndade mig iväg och sedan åkte vi till Hippo. För första gången med lite upphöjda bommar. Alltså såååå kul! Jag hoppas verkligen att hovarna kan fortsätta hålla så bra som dem gjort nu. För jag vill inget annat än att få börja komma igång nu! 
 
Helt lyrisk for jag hem på lunch med pappa innan jag och Johanna for ut på en nästan 13km lång runda vid älven. Väldigt härligt. Inte i början dock! Är riktigt seg startad just nu. Men men! Skyndade mig sedan hemåt för dusch innan jag och Tomas avslutade helgen med en dejt. Middag på Bistro Le Garage. Väldigt mysigt! Blev ändå en tidigkväll. Nu känner jag mig faktiskt utvilad och laddad inför en ny, väldigt rolig vecka!






Kom ihåg mig?