Helgen.



Även denna lediga helg bjöd på en del roliga saker. På lördagmorgon började jag dagen med att skutta lite hinder med min tränare Johanna på backen och några andra som också skulle skutta. Lite basic så men väldigt roligt oh bra uppladdning inför Erikträning nu till helgen. Japp ni hörde rätt! Mer om de närmare. Därefter for jag hem för dusch och lunch innan jag och Tomas rullade bilen till stan för att inhandla julgran och lite julpynt.. hehe, jag är väääldigt taggad på att få in lite julkänsla i lägenheten. Men än får de ligga kvar i kartongerna. Väl hemma sedan blev de god middag innan Tomas for och Johanna kom hit. Vi firade kladdkakansdag och pratade planer för nästa år. Häst, löpning, häst. Ungefär!
 
Söndagen började i löparskorna. Jag och Johanna sprang en härlig 15km runda For sedan till stallet och jag och Bulan tog en runda under rosa himmel innan de var dags att krama om världens bästa pappa!
 
En bra vecka avslutat och nu dags att påbörja en ny. Jag är väldigt laddad! 



Kom ihåg mig?