Avslutar helgen med flaggan i topp!

Även denna lediga helg har bjudit på massa roliga saker!
 
I fredags firade vi Emma på sin 29års dag. Hon bjöd på både tårta, bullar, öl och vin. Mycket trevligt!
Lördagen började klockan sex då jag och mamma åkte med Bulan till Hippo för att skutta lite, sedan städa lite i stallet osv. Därefter fortsatte städet fast hemma. Storstädning helt enkelt. Blev nästan klar men får fortsätta med de sista imorgon efter jobbet. Sedan beställde vi pizza innan vi drog på 60 års fest (30+30). Tomas älsta syster med sambo har nydligen fyllt så vi hade en överraskningsfest för dem där de bjöds på tipsrunda och en jävla massa dans. Blev en väldigt trevlig och sen kväll. 
 
Så imorse vaknade jag klockan tio. Utomhus sken solen starkt och jag fick en väldig tagg för att rida. Bulan var väldigt pigg och glad och bjöd såklart på bocksprång i nysnön. Huuur kul som helst! Åkte sedan till stan för att springa en lättare mil med Johanna. Nu däremot väntar snart middag och en lugn och tidig kväll. Känner mig galet laddad för en sista dagarna på Intersport och de fösta på Ica. 










Kom ihåg mig?