Morsdag

 
Min mamma har verkligen stått med mig i ur o skur. I med å motgångar. Hon har sett mig skratta, gråta, stressa. Hon har sett mig lyckats, hon har sett mig krascha. Hon är min sjuksköterska,  metalcoach, tränare, medryttare, groom, min rådgivare genom hela livet, hon är min bästa vän och framförallt världens bästa mamma. Under alla dessa år har jag både vunnit större klasser på ponnytiden men också kraschat in i vägg och stannat ut mig på första hindret. Jag har varit så jävla arg, ledsen och besviken ibland. Jag har varit så nere i botten att jag aldrig trodde jag skulle hoppa igen.. Jag har varit superstressad inför klasser och alltid så förbannat nervös. Men under alla med o motgångar är det alltid mamma som fått mig på banan. Jag vet inte hur hon gör. Jag vet inte hur hon står ut. Men än peppar o stöttar hon mig genom ALLT.
 
Jag önskar att jag på något sett kunde ge tillbaka för allt hon gör för mig. Men jag vet att det inte går till 100%. Istället ska jag i framtiden göra allt för att bli en lika bra mamma som du. Jag ska också se till att mina barn lär sig meningen med livet, att älska sig själv ( och aldrig förstå sig på skönhetsoperationer.. ahahah. Du vet vad jag menar). Ja, listan kan göras lång och jag ger mycket på att jag snart kommer på massa mer jag skulle vilja skriva. Men jag tror det får räcka nu. 
 
Jag älskar dig mamma, 
vi ses ikväll
 

Älskar dig❤️/ mamma




Kom ihåg mig?