Helgen



Herregud vilken helg det varit. Har hunnit med en hel del. Bulan har gjort ett bra dressyrpass och ett bra pass med gymnastikhoppning. I lördagskväll kom mamma, pappa och Samuel hit. Mamma hjälpte mig att få upp gardiner, som jag förövrigt är riktigt nöjd med, och sedan gjorde vi middag och såg melodifestivalen. Älskade Måns låt. Hela framförandet är riktigt bra och jag tror det kan gå långt i Eurovision. 
 
Igår klev jag upp före tuppen för att hinna rida Bulan innan jag och Tomas körde ner till Sundsvall. Det är ju lite för roligt att gå på Ikea och plocka massa grejer. Inte lika kul när man ska betala, men det är mycket för pengarna! Vi kom hem vid åtta på kvällen och åt då middag innan vi däckade framför TVn.
 
Idag är de jobb till 17 som gäller och sedan blir de ett ordentligt ryck med att packa upp alla grejer från igår. Även dags att gå in i en lite intensivare period med jobb. 



Kom ihåg mig?