Hopptränigen igår.

Som jag sa på Facebook igår: Vad spelar det för roll att man kommer hem från träningen klockan 00.30, då hästen hoppat som en rund miljon? - Ingen som helst roll! Jag är jättetrött idag men även så himla glad. Johanna hade gjort en riktigt, riktigt rolig bana men travbommar, travhinder och lite kluriga vägar i galopp. Bulan var mer taggad än någonsin och hoppade som en katapult ibland. Känslan av att sitta på hans rygg är riktigt, riktigt bra även om han ibland hoppar lite för bra för mig. Men, precis som jag tjuter i ena klippet nedan, så har min balans utvecklats enormt tack vare Bulan. 
 
Valde att inte höja hinderna något igår av den enkla anledningen att jag ville att hinderna skulle kännas enkla i sig, då banan istället fick vara lite klurigare. Istället kunde jag ta mig tid och sätta ihop honom bättre, vilket resulterade i att han hoppade upp sig väldigt fint istället för att hoppa långt, som han gärna gör ibland. Jag är såååå nöjd!!
 



Kom ihåg mig?