Torsdag

 
Alltså igår råkade jag sova ända till kvart över tio.. Inte jätte konstigt då jag kom hem halv ett från hoppträningen och då ska jag ju duscha osv också.. Men sedan var jag några timmar i stallet, några timmar på Hippo och kollade hoppträningar och vips så var klockan halv tio på kvällen. Onsdagen bara sprang! Så idag är jag uppe lite tidigare. Ska åka på Vårdcentralen snart för blodprov och sedan åka till stallet.
 
Men träningen i tisdags. Det var markarbete då alla hoppat bana i helgen. Lite trav och galoppjobb på volt över bommar. Och sedan red vi tre studs sex galoppsprång till oxer. Tyvärr kändes Bulan plötsligt ofräscht så troligtvis har han sträckt sig i hagen. Med tanke på att han var helt pigg i söndags på banträningen så har något antagligen hänt i hagen eller om han gjorde något under träningen som jag inte tänkte på. 
 
Så igår och idag blir de lång prommis. lite mjuk strechning och bara mys. Åker in till Hippo imorgon för att kunna känna. 



Kom ihåg mig?