Tisdag.

 
Hallådär. Nu har vi fått internet till läggan också så jag tänkte att jag skulle kika in här och säga hej.
 
I lördags blev det ett dressyrpass där Ida fick börja rida honom i ca 20-30 minuter. Bulan såg riktigt fin ut och blev rätt taggad på att få jobba påriktigt. Helt underbart var det att sedan få hoppa upp i ca 15 minuter. Provade jättelånga läder och satt iprincip där och bara njöt i trav och galopp. Han var verkligen suuuuperfin! 
 
Annars ägnade vi hela helgen till flera timmars städning och flytt av möbler. Jag är verkligen så himla glad över att äntligen fått flytta in med mannen i mitt liv. Dock är det mycket som ska göras i veckan för att komma iordning. Dessutom fyller jag visst år i morgon. Så på söndag kommer familjen och släkten hit så det gäller ju att inte sitta still här nu mellan jobb och häst. Mohaha!

Vad kul med lägenhet! Får man se bilder ? Är det än hyres eller bostadsrätt? :D

Svar: Absolut, fixar det i ett senare inlägg när vi har fått lite ordning här hemma :)
Elin Magnusson




Kom ihåg mig?