Onsdag.

 
I helgen som var så var jag långledig fredag till måndag. Såå skönt. På fredagen väntade julklappsshopping med Johanna. På lördagen firade vi Tomas syster som fyllde 25 år och kvällen hade vi glöggkväll med jobbet. Blev en massa gott då vi alla bjöd på något.På söndagen började jag och mamma med att åka till Hippo med Bulan. Han fick sig en helkroppsbehandling i form av rakning, dusch och sedan en lång prommis. Det var som att han vaknade upp ur sin koma och nu känns han så pigg och glad igen. Sedan väntade lite städning här hemma innan jag for till Emma som hade styrt upp en myskväll i form av julpyssel, glögg och pepparkakor. Väldigt trevligt! 
 
Med tanke på att Bulan är mycket piggare nu så nu har jag börjat sätta igång honom igen. Såret ser fint ut men vi väntar fortfarande på provsvar. Ikväll ska vi till Hippo för att rida lite lätt i de andra gångarterna också. Håll tummarna att jag sitter kvar... hehe! Hört att de är liite för många i ridhuset ju nu. Säger bara " tut, tut i backen!"



Kom ihåg mig?