Torsdag



Sådärja. Då var Bulans nya, fina vindskydd klart. Jag är så nöjd och jag hoppas prinsen ska trivas. Vi har även gjort klart vinter hagen runt om med öppning till sommarhage. Perfekt! Han fick till och med dyrsanden som blev över från ridbanan till hans hage. Snacka om lyx! 
 
Idag blev alla hovar verkade (och en plastad..). Men majoriteten av hovarna är ju helt ok ändå! Vi hann även med att åka till Hippo för lite trimm och sedan kom Andrea Waller och kollade sadeln. Hon tyckte han såg fin ut, måtten visade plus på muskelkontot (även om det ska bli ännu mer såklart) och hon var nöjd. Så skönt! Vore dock jävligt jobbigt annars när man lagt ner hela sparkontot på sadeln.. haha! Men jag är verkligen sååå nöjd med den.

Ni har gjort ett jättefint vindskydd! Jag fick en liten rundtur när jag var förbi med paketet :-)

Svar: Eller hur, vi är väldigt nöjda 😊
Elin Magnusson




Kom ihåg mig?