Torsdag



Man hinner få vääldigt mycket gjort när man kliver upp samtidigt som sin sambo (som börjar kl 7) och man själv är ledig. Åt en stadig frukost innan jag åkte ut till stallet vid åtta. Mockade, smorde saker och for ut och red. Jag och Bulan började vår ridtur med en nära dödenupplevelse.. Skriver mer om de imorgon! Men sedan hade vi en grymt härlig ridtur. Äntligen börjar det torka upp i skogen så man kan galoppera lite mer. Ställde mig i lätt sits och lät honom bara rulla på. Blev några vändor fram och tillbaka där underlaget var som bäst. Han frustade och kändes väldigt nöjd och glad!
 
Väl hemma kom pappa på besök för en lunchdejt. Så vi satt och snackade skit ett tag. Bäst för han att han passar på de få gånger han är här i Obbola och jobbar. Därefter började röja i vårt lillrum, eller blivande kontor typ. Har haft massa flyttkartonger där men tog tag i det nu. Helt plötsligt kändes rummet ganska stort så nu måste jag hitta en lite större och bättre bokhylla för att förvara massa grejer. Sen har jag bara storstädad hela dagen samt tagit en skön löparrunda. Dog i soffan typ nyss och världens finaste kille kom hem med glass som pricken över i:et. Nu blir det sängen för mig. Är verkligen sviiintrött! Orkar typ inte vara vuxen en hel dag. mohaha!



Kom ihåg mig?