Söndag



Började dagen med en ridtur på finaste prinsen. Han är alltid lättast att rida ut på efter två hårdare pass i ridhus. ganska logiskt ju. Idag var han jätte lugn, mjuk men ändå med framåtbjudning. Sedan bjöd han på en av dom lättaste galopperna någonsin. Med tryck i baken men med bara ett mjukt sug i bettet och ett lugn som kändes helt säkert för lite lätt sist och bara låta han rulla i bra form. Tyvärr var det lite hårdare i backen så det blev inte så långvarigt men jag är riktigt nöjd!

Efter en frukost nummer två åkte jag och Tomas in till stan direkt vid öppning, klockan tolv alltså. Spanade in Utopia, som förövrigt får ett MVG. Tomas bjöd även på lunch på Texas Longhorn. Blev en pulled pork burgare. Pappa dina är verkligen sviiiingoda men dessa var en klass för sig. MVG på de också! Efter den sena lunchen for vi på några möbelbutiker samt veckohandlade på Ica. Någonstans där, ganska precis efter vårt besök på Mio så tog fan mina batterier slut.. Bara sådär! Så när vi väl va hemma så däckade jag ärligt i soffan en stund medan Tomas skulle ut och jobba i garaget.. Har nog samlat lite energi nu och snart ska jag börja med middagen. Sen blir det en fortsatt lugn kväll!



Kom ihåg mig?