hoppträning igår

 
Igår hade Johanna styrt upp en klockren träning! Markarbete då de flesta tävlat i helgen. Jag tog det lugnt för nya sadelnsskull, den är ju lite hård nu i början. Han gick ju bara en bäbisklass på lördagen så av den anledningen hade vi inte behövt ta det lugnt. Vi började med lite travbommar och travhopp och sedan serpentiner. I slutet la vi ihop allt till en liten bana, som ni ser på klippet. När vi kom på linjen där så var han lite väl tillbaka så jag gjorde om linjen igen då den blev i undertempot andra gången. Skit rolig och nyttig träning som jag definitivt kommer göra fleer gånger. Då tänker jag framförallt på sockerbitarna till hinderna med 90 graders sväng. Riktigt bra träning för mig och Bulan då jag har svårt att få med han i svängarna och ändå ha en bra galopp! 



Kom ihåg mig?