Första uteträningen!

 
Igår var det äntligen dags att flytta ut hoppträningarna. Å som jag längtat!! Dock är ju alltid premiären spännande. Hästarna blir väldigt pigga och ibland rätt så dryga o okontrollerade. Jag trodde ju att min häst skulle vara lugnast då jag ändå rider väldigt mycket ute hela året. Men jag tror dom andra hunnit tjuvträna på att vara på hoppbanan för jag hade rätt så fel.. Han var himla fjantig i början och hade även några tubroryck men speciellt mot slutet var ahn väldigt, väldigt fin. De trycket han hade i bakkärran vill jag alltid ha men med en lite lugnare hjärna på gagstern. Roligt var det iallafall!
Övnigarna var väldigt, väldigt bra. Vi gjorde bara låga hinder med några längre anridningar men också väldigt många som kom fort med svängar hit o dit. Nya banor hela tiden. Här kommer en av dem. Banan efter denna kunde jag hålla igång hela rundan. Då var han vääääldigt fin!
 



Kom ihåg mig?